بازاریابی محتوایی چیست؟
نوشته شده توسط : عباسی


فعلا اشخاص بخش اعظمی با عبارت بازاریابی محتوایی آشنا میباشند   سئو سایت البته چنین متوجه گردیده‌اند که به معنای ساخت و ساز محتوا و به اشتراک گذاشتن آن در رسانه‌های گوناگون میباشد. این فقط بخشی از تعریف‌و‌تمجید میباشد، اینکه چه محتوایی می بایست ایجاد خواهد شد و این محتوا در چه رسانه‌ای منتشر شود قسمت اساسی دیگر بازاریابی محتوایی را تشکیل می دهد.در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم به ذکر بازاریابی محتوایی و تفاوت آن با ساخت محتوا بپردازیم.


در حالتی که به محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده در کسب وکارهای متفاوت توجه کرده باشید، به طبع بدین سود رسیده‌اید که محتوای ایجاد گردیده بیشتر برای تبلیغ تولید ها یا این که سرویس ها میباشد و به سیرتکامل‌ای نیستند که نیازها و خطاها مخاطبان را برطرف نمایند. صاحبان کسب‌وکار می بایست این قضیه را در حیث بگیرند که در حالتی‌که محتوایی که ایجاد می‌نمایند براساس نیازهای مخاطبان باشد به صورت حتم می توانند مخاطبان بیشتری را جذب نمایند و به عبارتی مخاطبان را به مشتری و مشتری را به مشتری بامسئولیت تبدیل نمایند. از این رو تصمیم گرفتیم که در اینجا تعریفی از بازاریابی محتوایی را ارائه نماییم. در نوشته ی علمی‌های بعدی در باب بازاریابی محتوایی بیشتر توضیح خوا‌هیم بخشید.

توصیه اینترنت سر: استراتژی بازاریابی محتوا در ۱۱ قدم برای ارتقا بازدید وبسایت

تعریف‌و‌تمجید بازاریابی محتوایی


برای بازاریابی محتوایی تعاریف گوناگونی از بینش‌های متعدد وجود دارااست. پیش از اینکه راجع به تعریف و تمجید بازاریابی محتوایی توضیح دهیم این را بایستی خاطرنشان کرد که از بازاریابی محتوایی با عنواین مختلفی خاطر گردیده است: انتشار سفارشی، رسانه ی سفارشی، رسانه مشتری، انتشارات مشتری، رسانه اعضاء، رسانه محرمانه، استراتژی محتوا، محتوای برندشده، رسانه‌های کمپانی، ژورنالیسم مارک، تبلیغات ساکن، بازریابی درونی و … . با این‌وجود شایسته ترین تیتر به عبارتی عبارت “بازاریابی محتوایی” میباشد . البته بازاریابی محتوایی چه می‌باشد؟

تعریف‌و‌تمجید رایج بازاریابی محتوایی


بازاریابی محتوایی یک پروسه بازاریابی برای کسب‌وکارهاست که غرض آن ساخت و ساز محتوای گران بها و بسیار دیدنی به مراد جذب، بدست آوردن و رابطه برقرار کردن با مخاطبان هدفی میباشد که از پیشین انتخاب کرده‌اید. در حالتی‌که استراتژی بازاریابی محتوایی، کاربردی و مطابق با نیازهای مشتریان پیاده‌ سازی گردد می تواند مشتریان وفاداری را برای کسب‌ وکارتان تولید نماید.

 





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: